CZECH INDUSTRY CHALLENGE OVLIVNÍ POZICI ZNAČEK

Vydáno 5.3.2019 Komerční sdělení

S řešením náboru nových pracovníků pro český průmysl, omezením fluktuace stávajících zaměstnanců a budováním jejich loajality vůči svému zaměstnavateli má napomoci národní iniciativa Czech Industry Challenge /= CICH/, kterou představila komunikační agentura PROMOLIGA, jež je zároveň iniciátorem této ambiciózní myšlenky. Součástí tohoto celorepublikového projektu, cílícího vedle středních a velkých podniků i na zapojení mikrofirem, je širokospektrální odvětvový záběr od potravinářského průmyslu, strojírenství, chemie, ICT, až po např. kreativní průmysly. Tato iniciativa vychází z aktuálního nedostatku kvalifikované pracovní síly (= modrých i bílých límečků) na českém trhu práce, důležitosti vizuální komunikace i emočního vnímání.

Největší hybnou silou a přidanou hodnotou CICHu je násobný efekt, který vzniká strategickým zapojením partnerů ze státní, odborné a komerční sféry, vzdělávacího sektoru, odborných expertů i vlivných médií. Mimo jiné má tato iniciativa sloužit jako nástroj k budování prestiže a perspektivy zaměstnání v českém průmyslu především v očích dětí a mládeže formou bezplatné putovní výstavy s názvem CZECH INDUSTRY PHOTO. Tato se od letošního podzimu postupně objeví v rámci 1. ročníku ve třech městech – v Brně, Praze a Ostravě – a odhalí krásy jednotlivých odvětví i nových oborů. Výhledově se výstava přesune v polovině roku 2020  i do zahraničí, aby napomohla dalšímu budování dobrého jména českého průmyslu i odborného školství a akcelerovala příliv talentů i nových investorů z ciziny“ uvedla Kateřina Škopková, jednatelka komunikační agentury PROMOLIGA® a iniciátorka CICHu. Vlastní myšlenka z roku 2018 se tak postupně  transformovala v národní projekt, který by měl naplnit především tyto hlavní cíle:

– Zatraktivnění českého průmyslu pro nové zaměstnance a zajištění jeho dalšího růstu.
– Podpora průmyslových firem v budování značky zaměstnavatele a upevňování jejich pozice na trhu práce.
– Strategicky směřovat firmy ke kreativnímu náboru a efektivní komunikaci se svými zaměstnanci včetně vytváření kvalitnějších pracovních podmínek a motivačních stimulů. Podpořit transformaci průmyslových značek v tzv. “lovebrands“ prostřednictvím jejich popularizace, což aktivním firmám pomůže zvýšit povědomí u veřejnosti, omezit fluktuaci, přilákat talenty a akcelerovat tržní hodnotu podniku i jeho konkurenceschopnost.
– Zviditelnění českého průmyslu a kvality práce českých pracovníků prostřednictvím zapojených partnerů z veřejného sektoru, oborových organizací a odborného školství, kteří dostanou k užití přihlášených fotografií přístup pro další popularizaci jednotlivých odvětví i samotných firem. Nejpoutavější umělecko-průmyslové fotografie budou po skončení 1. ročníku prezentovány na putovní výstavě CZECH INDUSTRY PHOTO, která bude určena především uchazečům o práci, dětem, mládeži a jejich rodičům.
– Odlišení aktivních firem od těch, které neprojevují dostatečné úsilí při komunikaci se svými zaměstnanci, studenty či veřejností (nebo jsou vůči těmto skupinám laxní). Rozdíly se tak projeví průběžně zcela automaticky formou pozvolného utváření veřejného mínění.
– Podání pomocné ruky těm firmám, které po skončení prvního ročníku projeví zájem o zpětnou vazbu, konzultace i zapojení se do společných tematických setkání s partnery.


K zapojení se do CICHu jsou do 5. května 2019 zvány komerční i státní firmy všech velikostí působící na českém trhu v rozmanitých odvětvích průmyslu, které mají zájem s hrdostí odhalit kreativní výstupy své práce v rámci HR/marketingové komunikace. CICH necílí jen na výrobní podniky, ale rovněž oslovuje firmy realizující výzkum, vývoj, kreativní činnosti i např. testování v laboratořích. V rámci prvního ročníku zapojení firem probíhá přihlášením se alespoň do jedné ze tří otevřených výzev na webových stránkách CICHu (www.czechindustrychallenge.cz).

Aby český průmysl nadále vzkvétal je mimo jiné zapotřebí kreativně inovovat, směřovat mladou generaci k odbornému vzdělání a připravit si tak do budoucna kvalifikovanou pracovní sílu, která bude na výsledky své práce i zaměstnavatele náležitě hrdá. Bez vzájemného propojení se toto samotnému subjektu podaří jen stěží. Proto jsme vděční všem zapojeným partnerům, kteří vznik projektu podpořili,  že nám společnými silami pomohou výše uvedené cíle postupně naplňovat,“ doplňuje slova majitelky agentury, projektová manažerka CICHu, Gabriela Štěpánová.

Rozjezd 1. ročníku CICHu posvětlilo svými záštitami Ministerstvo průmyslu a obchodu a Ministerstvo práce a sociálních věcí České republiky. Tento celorepublikový projekt je realizován ve spolupráci a za podpory níže zapojených významných partnerů a médií:  Svět Průmyslu a Profi HR v pozici hlavních mediálních partnerů a zároveň (řazeno abecedně) Asociace profesionálních fotografů ČR, Business Institut EDU a.s., Canon CZ s.r.o., Česká marketingová společnost, Český svaz zaměstnavatelů v energetice, eABM s.r.o., Firemní sociolog – vedení a vztahy  ve firmě, Hospodářské noviny, Marketing & komunikace, Moderní řízení. Ostatní, kteří po uzávěrce této tiskové zprávy projevili zájem CICH podpořit, se připojí dodatečně.


PROMOLIGA® je komunikační agentura, která od roku 2015 poskytuje PR a marketingovou podporu inovátorům.Pomáháme značkám růst a zvyšovat jejich tržní hodnotu – ONline i OFFline.”

 

Kontakt:

Ing. Kateřina Škopková, MBA, PR/marketingový konzultant & jednatel
Bc. Gabriela Štěpánová, projektová manažerka CICHu

PROMOLIGA® – komunikační agentura, www.promoliga.cz


Mobil:        + 420 730 595 962 / 777 935 011
Email:        info@promoliga.cz
FB:             PROMOLIGA
IG:              PROMOLIGA

Zadejte e-mailovou adresu

a nic ze Světa průmyslu vám už neunikne!

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů, a to v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani.

TOP Rozhovory

TVOŘÍME POHODLNOU BEZPEČNOST

TVOŘÍME POHODLNOU BEZPEČNOST

Vydáno 17.6.2019

Začalo to jednoduchými žertíky nudících se studentů. V současné době patří kyberzločin k těm nejnebezpečnějším, co může být. „Podle analýz FBI jde o organizovanou činnost, která svou rozsáhlostí bývá přirovnávána k pašování drog nebo k obchodování s bílým masem,“ říká v rozhovoru pro Svět průmyslu budoucí generální ředitel společnosti Avast Software s.r.o. Ondřej Vlček.

SLEDUJEME NOVÉ TRENDY A UČÍME S NIMI PRACOVAT OBCE I FIRMY

SLEDUJEME NOVÉ TRENDY A UČÍME S NIMI PRACOVAT OBCE I FIRMY

Vydáno 7.6.2019

„Doba jde rychle kupředu a nutí nás stále hledat technologie, které budou přínosem pro naše klienty. Hledáme nadšence, kteří se dívají do budoucna, vysvětlujeme jim, v čem jim můžeme pomoct, učíme majitele firem i třeba starosty obcí novinky používat a zařazovat do konceptu smart city,“ říká Petr Dvořák, generální ředitel společnosti Vodafone Czech Republic.

KARTA UŽ NENÍ JEN O PLACENÍ, VÍ TOHO O NÁS MNOHEM VÍC

KARTA UŽ NENÍ JEN O PLACENÍ, VÍ TOHO O NÁS MNOHEM VÍC

Vydáno 4.6.2019

Bezhotovostní platba je dnes již zcela rutinní záležitostí, stačí přiložit a je hotovo. Karta však už zdaleka není jen platebním prostředkem, slouží k identifikaci, může suplovat průkaz, klíč, stravenku, jízdenku či vstupenku na kulturní akci. „Těch projektů je skutečně celá škála a jdou napříč odvětvími od školství přes dopravu až po oblast identifikace,“ říká Miroslav Lukeš, generální ředitel společnosti Mastercard Europe.

SMART CITY, TO JE POHODLNÝ ŽIVOT V ČISTÉM MĚSTĚ

SMART CITY, TO JE POHODLNÝ ŽIVOT V ČISTÉM MĚSTĚ

Vydáno 13.5.2019

„Smart city totiž není o tom, že si starosta řekne, že teď budeme chytré město. V první fázi je důležité najít strategického partnera a na rozvoji obce směrem ke smart city pracovat dlouhodobě a strategicky. Toto je velmi důležité a často zásadně podceňované,“ říká v rozhovoru pro Svět průmyslu Jan Zápotočný, člen představenstva společnosti E.ON Energie.

Zobrazit Více

Zadejte e-mailovou adresu

a nic ze Světa průmyslu vám už neunikne!

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů, a to v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani.

Další zprávy

ŠKODA AUTO DLÁŽDÍ CESTU K TOVÁRNĚ 4.0

ŠKODA AUTO DLÁŽDÍ CESTU K TOVÁRNĚ 4.0

Vydáno 28.6.2019

Montážní linka je digitálně řízena, v některých částech podniku pracuje více robotů než lidí, materiál rozvážejí autonomní vozíky, k dosažení vyšší kvality napomáhá akustická a pachová laboratoř či unikátní vodní komora, díly na montážní linky putují z robotizovaného skladu, zaměstnanci se vzdělávají v moderním tréninkovém centru.

JSME LÍDREM NA TRHU BEZPEČNÝCH SKARTACÍ

JSME LÍDREM NA TRHU BEZPEČNÝCH SKARTACÍ

Vydáno 25.6.2019

„Jedním z hlavních cílů firmy Reisswolf je nabídnout zákazníkům bezpečnou likvidaci všech nosičů dat, jejich uložení, správu a případně digitalizaci v jednotném bezpečnostním standardu po celém světě. O kvalitě poskytovaných služeb svědčí i získané certifikáty od Národního bezpečnostního úřadu,“ říká Vlastimil Balín, ředitel společnosti REISSWOLF likvidace dokumentů a dat, s.r.o.

ROBOT JE JEN JEDEN Z NÁSTROJŮ AUTOMATIZACE

ROBOT JE JEN JEDEN Z NÁSTROJŮ AUTOMATIZACE

Vydáno 20.6.2019

„Jsme zcela soběstačná firma, dokážeme obsáhnout vše od prvotního konceptu přes konstrukční práce, výrobu dílů či svařenců, jejich nalakování až po finální montáž a zprovoznění u nás a instalaci u zákazníka včetně garančního záručního servisu. V podstatě na všechno máme vlastní oddělení, což představuje pro naše zákazníky vysoký standard,“ říká Martin Kouřil, ředitel společnosti Montana.

DÍKY DÁLKOVÝM ODEČTŮM MÁ ODBĚRATEL KONTROLU NAD SPOTŘEBOU VODY

DÍKY DÁLKOVÝM ODEČTŮM MÁ ODBĚRATEL KONTROLU NAD SPOTŘEBOU VODY

Vydáno 12.6.2019

Chytré technologie dnes pronikají do většiny průmyslových oborů, vodárenství není výjimkou. Své o tom vědí ve společnosti VODÁRNA PLZEŇ a.s., kde jdou inovacím dlouhodobě naproti. „Smart technologie přináší komfort jak provozovateli, tak i zákazníkům. Jsme díky nim schopní snáze předcházet haváriím či poruchám,“ říká generální ředitel firmy Ludvík Nesnídal.

SPOLEČNĚ STAVÍME DOMY SE ZELENOU ENERGIÍ

SPOLEČNĚ STAVÍME DOMY SE ZELENOU ENERGIÍ

Vydáno 27.5.2019 Komerční sdělení

Jsou důkazem, že spolupráce dvou firem může fungovat hladce. Jedni zařídí stavbu domu, druzí jej opatří fotovoltaikou. Výsledek? Zákazník dostane moderní bydlení na klíč, které je z velké části nezávislé na elektřině z uhelných a jaderných elektráren. Jednatel firmy S-Power Energies Jaroslav Šuvarský a obchodní ředitel společnosti Bidli Roman Weiser o tom mluvili v rozhovoru pro Svět průmyslu.

VODA JE SOCIÁLNÍ KOMODITA A TAK K NÍ MUSÍME I PŘISTUPOVAT

VODA JE SOCIÁLNÍ KOMODITA A TAK K NÍ MUSÍME I PŘISTUPOVAT

Vydáno 20.5.2019

Pražské vodovody a kanalizace využívají vlastní špičkový systém komplexního managementu vodárenské infrastruktury. „Systém je neustále dostupný, zaměstnanci jsou tak v reálném čase informováni o provozních událostech a data ze systému slouží k vyhodnocení a dalšímu zdokonalení poskytovaných služeb,“ popsal generální ředitel PVK Petr Mrkos unikátní systém SWiM, který patří k těm nejlepším v Evropě.

Zobrazit Více
Objednejte si předplatnéMám zájem