CZECH INDUSTRY CHALLENGE OVLIVNÍ POZICI ZNAČEK

Vydáno 5.3.2019 Komerční sdělení

S řešením náboru nových pracovníků pro český průmysl, omezením fluktuace stávajících zaměstnanců a budováním jejich loajality vůči svému zaměstnavateli má napomoci národní iniciativa Czech Industry Challenge /= CICH/, kterou představila komunikační agentura PROMOLIGA, jež je zároveň iniciátorem této ambiciózní myšlenky. Součástí tohoto celorepublikového projektu, cílícího vedle středních a velkých podniků i na zapojení mikrofirem, je širokospektrální odvětvový záběr od potravinářského průmyslu, strojírenství, chemie, ICT, až po např. kreativní průmysly. Tato iniciativa vychází z aktuálního nedostatku kvalifikované pracovní síly (= modrých i bílých límečků) na českém trhu práce, důležitosti vizuální komunikace i emočního vnímání.

Největší hybnou silou a přidanou hodnotou CICHu je násobný efekt, který vzniká strategickým zapojením partnerů ze státní, odborné a komerční sféry, vzdělávacího sektoru, odborných expertů i vlivných médií. Mimo jiné má tato iniciativa sloužit jako nástroj k budování prestiže a perspektivy zaměstnání v českém průmyslu především v očích dětí a mládeže formou bezplatné putovní výstavy s názvem CZECH INDUSTRY PHOTO. Tato se od letošního podzimu postupně objeví v rámci 1. ročníku ve třech městech – v Brně, Praze a Ostravě – a odhalí krásy jednotlivých odvětví i nových oborů. Výhledově se výstava přesune v polovině roku 2020  i do zahraničí, aby napomohla dalšímu budování dobrého jména českého průmyslu i odborného školství a akcelerovala příliv talentů i nových investorů z ciziny“ uvedla Kateřina Škopková, jednatelka komunikační agentury PROMOLIGA® a iniciátorka CICHu. Vlastní myšlenka z roku 2018 se tak postupně  transformovala v národní projekt, který by měl naplnit především tyto hlavní cíle:

– Zatraktivnění českého průmyslu pro nové zaměstnance a zajištění jeho dalšího růstu.
– Podpora průmyslových firem v budování značky zaměstnavatele a upevňování jejich pozice na trhu práce.
– Strategicky směřovat firmy ke kreativnímu náboru a efektivní komunikaci se svými zaměstnanci včetně vytváření kvalitnějších pracovních podmínek a motivačních stimulů. Podpořit transformaci průmyslových značek v tzv. “lovebrands“ prostřednictvím jejich popularizace, což aktivním firmám pomůže zvýšit povědomí u veřejnosti, omezit fluktuaci, přilákat talenty a akcelerovat tržní hodnotu podniku i jeho konkurenceschopnost.
– Zviditelnění českého průmyslu a kvality práce českých pracovníků prostřednictvím zapojených partnerů z veřejného sektoru, oborových organizací a odborného školství, kteří dostanou k užití přihlášených fotografií přístup pro další popularizaci jednotlivých odvětví i samotných firem. Nejpoutavější umělecko-průmyslové fotografie budou po skončení 1. ročníku prezentovány na putovní výstavě CZECH INDUSTRY PHOTO, která bude určena především uchazečům o práci, dětem, mládeži a jejich rodičům.
– Odlišení aktivních firem od těch, které neprojevují dostatečné úsilí při komunikaci se svými zaměstnanci, studenty či veřejností (nebo jsou vůči těmto skupinám laxní). Rozdíly se tak projeví průběžně zcela automaticky formou pozvolného utváření veřejného mínění.
– Podání pomocné ruky těm firmám, které po skončení prvního ročníku projeví zájem o zpětnou vazbu, konzultace i zapojení se do společných tematických setkání s partnery.


K zapojení se do CICHu jsou do 5. května 2019 zvány komerční i státní firmy všech velikostí působící na českém trhu v rozmanitých odvětvích průmyslu, které mají zájem s hrdostí odhalit kreativní výstupy své práce v rámci HR/marketingové komunikace. CICH necílí jen na výrobní podniky, ale rovněž oslovuje firmy realizující výzkum, vývoj, kreativní činnosti i např. testování v laboratořích. V rámci prvního ročníku zapojení firem probíhá přihlášením se alespoň do jedné ze tří otevřených výzev na webových stránkách CICHu (www.czechindustrychallenge.cz).

Aby český průmysl nadále vzkvétal je mimo jiné zapotřebí kreativně inovovat, směřovat mladou generaci k odbornému vzdělání a připravit si tak do budoucna kvalifikovanou pracovní sílu, která bude na výsledky své práce i zaměstnavatele náležitě hrdá. Bez vzájemného propojení se toto samotnému subjektu podaří jen stěží. Proto jsme vděční všem zapojeným partnerům, kteří vznik projektu podpořili,  že nám společnými silami pomohou výše uvedené cíle postupně naplňovat,“ doplňuje slova majitelky agentury, projektová manažerka CICHu, Gabriela Štěpánová.

Rozjezd 1. ročníku CICHu posvětlilo svými záštitami Ministerstvo průmyslu a obchodu a Ministerstvo práce a sociálních věcí České republiky. Tento celorepublikový projekt je realizován ve spolupráci a za podpory níže zapojených významných partnerů a médií:  Svět Průmyslu a Profi HR v pozici hlavních mediálních partnerů a zároveň (řazeno abecedně) Asociace profesionálních fotografů ČR, Business Institut EDU a.s., Canon CZ s.r.o., Česká marketingová společnost, Český svaz zaměstnavatelů v energetice, eABM s.r.o., Firemní sociolog – vedení a vztahy  ve firmě, Hospodářské noviny, Marketing & komunikace, Moderní řízení. Ostatní, kteří po uzávěrce této tiskové zprávy projevili zájem CICH podpořit, se připojí dodatečně.


PROMOLIGA® je komunikační agentura, která od roku 2015 poskytuje PR a marketingovou podporu inovátorům.Pomáháme značkám růst a zvyšovat jejich tržní hodnotu – ONline i OFFline.”

 

Kontakt:

Ing. Kateřina Škopková, MBA, PR/marketingový konzultant & jednatel
Bc. Gabriela Štěpánová, projektová manažerka CICHu

PROMOLIGA® – komunikační agentura, www.promoliga.cz


Mobil:        + 420 730 595 962 / 777 935 011
Email:        info@promoliga.cz
FB:             PROMOLIGA
IG:              PROMOLIGA

Zadejte e-mailovou adresu

a nic ze Světa průmyslu vám už neunikne!

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů, a to v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani.

TOP Rozhovory

DEVELOPER JE TEN, KDO TVOŘÍ MĚSTO

DEVELOPER JE TEN, KDO TVOŘÍ MĚSTO

Vydáno 29.4.2019

Město staví developeři. I naše metropole rostla především díky soukromému kapitálu. Tak vznikly nejen oblíbené čtvrti, jako jsou Vinohrady nebo Ořechovka, ale třeba i současná Waltrovka či Florentinum, které nesou značku Penta. „Zodpovědnost za to, jak Praha vypadá, je velká, jsme si toho vědomi a snažíme se podle toho chovat,“ říká v rozhovoru pro Svět průmyslu Petr Palička, výkonný ředitel pro Českou republiku ve společnosti Penta Real Estate.

VIRTUÁLNÍ DVOJČE NÁS PŘIPRAVUJE NA BUDOUCNOST

VIRTUÁLNÍ DVOJČE NÁS PŘIPRAVUJE NA BUDOUCNOST

Vydáno 29.3.2019

„Nemusíte už čekat na to, co vám ukáže reálný model či prototyp. Funkci výrobku, linky nebo výrobního procesu si vyzkoušíte na počítači na digitálním dvojčeti a v reálu už vás nic nepřekvapí,“ říká Milan Šlachta, generální ředitel společnosti Bosch v České a Slovenské republice.

POHLED DO BUDOUCNOSTI JE UŽ DNES VELMI ZAJÍMAVÝ

POHLED DO BUDOUCNOSTI JE UŽ DNES VELMI ZAJÍMAVÝ

Vydáno 25.3.2019

Nastává éra digitálních dvojčat. „Tyto virtuální modely reálných systémů pomáhají lépe porozumět, jak funguje proces výroby nebo obchodní modely, a vedou k tomu, aby byly jejich reálné protějšky ve fyzickém světě funkční a provozuschopné. Digitální dvojče také umožňuje včasnou reakci na změny podmínek na trhu, monitoring zařízení i předvídání jejich výpadků,“ uvedla generální ředitelka společnosti IBM v České republice a na Slovensku Zuzana Kocmaníková.

TVOŘÍME VĚCI, KTERÉ NÁS NEPŘESTÁVAJÍ FASCINOVAT

TVOŘÍME VĚCI, KTERÉ NÁS NEPŘESTÁVAJÍ FASCINOVAT

Vydáno 15.3.2019

Otevírá bránu do ideální budoucnosti, upozorní na možná rizika a dokáže připravit vše na míru dle našeho zadání a našich potřeb. To je digitální dvojče. „Moderní softwarové nástroje dokážou vytvořit komplexní obraz výrobku, umí dokonce vygenerovat i jeho optimální tvar. Umístí materiál pouze tam, kde je skutečně potřeba, a vznikne tak organický design podobný tomu, co vytvořila příroda,“ říká generální ředitel společnosti Siemens Eduard Palíšek.

Zobrazit Více

Zadejte e-mailovou adresu

a nic ze Světa průmyslu vám už neunikne!

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů, a to v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani.

Další zprávy

TĚŽÍME ZE ZKUŠENOSTÍ V OBORU

TĚŽÍME ZE ZKUŠENOSTÍ V OBORU

Vydáno 10.5.2019

Provádí vodoinstalační a topenářské práce, rozvody plynu, ale také odstraňují usazeniny z technologických zařízení. Přerovská firma G R N, s.r.o., patří ve svém oboru ke zkušeným hráčům, přestože vznikla až na počátku třetího tisíciletí. „Mezi našimi klienty jsou státní organizace jako Ministerstvo obrany nebo Ministerstvo zemědělství,“ prozradil Rudolf Gerža.

Společnost Bosch bude od roku 2020 celosvětově CO2 neutrální

Společnost Bosch bude od roku 2020 celosvětově CO2 neutrální

Vydáno 9.5.2019

Již od nadcházejícího roku bude společnost Bosch klimaticky zcela neutrální. Od roku 2020 již více než 400 závodů Bosch po celém světě za sebou nebude zanechávat žádnou uhlíkovou stopu. Bosch je tak prvním velkým průmyslovým podnikem, který tento ambiciózní cíl zrealizuje za zhruba jeden rok. „Přebíráme odpovědnost za ochranu klimatu, a proto jednáme právě teď,“ říká Dr. Volkmar Denner, předseda představenstva společnosti Robert Bosch GmbH.

PRAŽSKÝ DOPRAVNÍ PODNIK PATŘÍ MEZI NEJLEPŠÍ NA SVĚTĚ

PRAŽSKÝ DOPRAVNÍ PODNIK PATŘÍ MEZI NEJLEPŠÍ NA SVĚTĚ

Vydáno 7.5.2019

„Těším se na tu dobu, kdy budu vědět, že tramvaj mi přijede za minutu a další spoj na ni perfektně naváže a neujede mi, že si v aplikaci budu moct předplatit kupon na jízdné,“ říká Petr Witowski, generální ředitel Dopravního podniku hlavního města Prahy.

ELEKTŘINA V NAŠICH DOBÍJECÍCH STANICÍCH JE Z ČISTÝCH ZDROJŮ

ELEKTŘINA V NAŠICH DOBÍJECÍCH STANICÍCH JE Z ČISTÝCH ZDROJŮ

Vydáno 15.4.2019

Až se elektromobilita v Česku rozjede naplno, velkou část dobíjecí infrastruktury budou tvořit nabíječky od společnosti Pražská energetika (PRE). Ta již nyní provozuje zejména v hlavním městě přes 90 dobíjecích bodů a s rozšiřováním sítě rozhodně nekončí. „Elektřina v našich stanicích přitom pochází výhradně z obnovitelných zdrojů,“ zdůraznil generální ředitel PRE Pavel Elis.

ČESKÁ ENERGETIKA JE NA ROZVOJ E-MOBILITY PŘIPRAVENÁ

ČESKÁ ENERGETIKA JE NA ROZVOJ E-MOBILITY PŘIPRAVENÁ

Vydáno 10.4.2019

Jelikož je společnost ČEZ ESCO lídrem v oblasti úsporných a ekologicky šetrných řešení pro firmy i stát, nemůže opomíjet elektromobilitu. Mimo jiné na českém území provozuje přes 140 veřejných dobíjecích stanic. „I díky novým dobíjecím bodům přestává být potíží cestování mezi městy a objem odebrané elektřiny ve veřejné síti bude pozvolna narůstat,“ říká generální ředitel společnosti ČEZ ESCO Kamil Čermák.

NA BOOM ELEKTROMOBILITY SI JEŠTĚ CHVÍLI POČKÁME

NA BOOM ELEKTROMOBILITY SI JEŠTĚ CHVÍLI POČKÁME

Vydáno 8.4.2019

„Bude přibývat míst, kam bude s auty na fosilní paliva vjezd zakázán, a obyvatelům nezbyde nic jiného než přejít na elektromobil nebo na vůz s vodíkovým pohonem,“ říká v rozhovoru pro Svět průmyslu Ivo Hykyš, akviziční manažer e-mobility ve společnosti Siemens.

Zobrazit Více
Objednejte si předplatnéMám zájem