JSME LÍDREM NA TRHU BEZPEČNÝCH SKARTACÍ

Vydáno 25.6.2019

Společnost REISSWOLF likvidace dokumentů a dat, s.r.o., zahájila svou činnost v České republice v roce 1996. Dnes patří mezi nejvýznamnější společnosti, které mají ve svém portfoliu služby archivace, skartace a digitalizace dokumentů a dat. Samozřejmostí jsou vysoké bezpečnostní standardy.

 

 

„Jedním z hlavních cílů firmy Reisswolf je nabídnout zákazníkům bezpečnou likvidaci všech nosičů dat, jejich uložení, správu a případně digitalizaci v jednotném bezpečnostním standardu po celém světě. O kvalitě poskytovaných služeb svědčí i získané certifikáty od Národního bezpečnostního úřadu,“ říká Vlastimil Balín, ředitel společnosti REISSWOLF likvidace dokumentů a dat, s.r.o.

 

Vaše společnost se zabývá skartací, archivací a digitalizací, o kterou z těchto činností je největší zájem?

Naše společnost je lídrem českého trhu v oblasti bezpečných a odborných skartací a o tuto službu je stále největší zájem. Zároveň se intenzivně věnujeme oblasti archivace a ukládání dokumentů a dat, o čemž svědčí nově vybudovaný a stále rozšiřovaný archivační komplex v Klíčanech. Dovolím si tvrdit, že i v této službě jsme již mezi prvními třemi společnostmi na českém trhu.

 

Provádíte likvidaci dokumentů či nosičů jen ve vašich prostorách, nebo to lze i přímo u klienta?

Naši službu poskytujeme převážně v našich zabezpečených prostorách, ale například likvidaci pevných disků a paměťových pásek jsme schopní realizovat i u klienta. To platí i pro menší objemy skartací, k dispozici máme mobilní skartovačku s úrovní likvidace až přísně tajné.

 

Jak vypadá likvidace dat? Stačí smazat pevné disky, nebo se jedná o složitější úkon?

Likvidace dat není rozhodně spojena s pouhým smazáním pevného disku. Každý IT specialista vám potvrdí, že ani naformátováním disku nemáte jistotu, že se k dříve uloženým datům již nikdo nedostane. Tuto jistotu vám poskytne jen naše služba, v jejímž rámci můžeme disk zničit pomocí magnetického pole nebo fyzicky rozdrtit v našem stroji.

 

Vlastníte unikátní stroj na skartaci, který je jediný svého druhu v České republice, co umí?

Jedná se o stroj, který jsem zmínil již výše – je určen pro likvidaci pevných disků a jiných datových nosičů. Stroj zvládne rozdrtit stovky disků za hodinu, a proto je na něm možná i rozsáhlejší likvidace disků pod dozorem klienta.

 

Jaké další moderní technologie využíváte?

V posledních třech letech pořizujeme nová digitalizační zařízení a poskytujeme našim klientům i služby digitalizace. Umíme do digitální podoby převést formáty až do rozměru A0. Poskytujeme také vlastní software, pomocí kterého může klient řídit a spravovat své elektronické dokumenty. Mezi moderní technologie lze také počítat náš archivační systém a trezorovou místnost s plynovým zhášením.

 

Může si klient osobně zkontrolovat likvidaci svých dokumentů či datových nosičů ve vašich prostorách?

Samozřejmě, službu poskytujeme i pod dozorem klienta a tato možnost je každodenně využívána. Naše certifikace jsou dostatečnou zárukou bezpečnosti a odbornosti poskytovaných služeb, a protože si za touto kvalitou stojíme, není pro nás kontrola klientem žádnou překážkou.

 

Archivace musí být náročné na prostor, jak rozlehlé haly máte k dispozici?

Služba fyzické archivace je skutečně náročná na skladovací prostory. Proto stále budujeme nové a rozšiřujeme náš archivační komplex Klíčany. Aktuálně můžeme spravovat stovky kilometrů dokumentů našich klientů. Můžeme jim nabídnout zpracování a uložení dokumentů s evidencí až na jednotlivé složky (smlouvy, dodatky apod.), paletové uložení, trezorové uložení s jedinečným plynovým zhášením a další doplňkové služby, jako jsou hlídání skartačních lhůt, vyřízení skartačního povolení, následná skartace a samozřejmě případná digitalizace jejich dokumentů.

 

Vzhledem k tomu, že archivujete a likvidujete citlivá data, je důležité jejich zabezpečení. Jaké má vaše společnost a zaměstnanci prověrky a certifikace z oblasti bezpečnosti? Jakou můžete dát klientovi záruku, že nic neunikne?

Společnost Reisswolf je prověřena Národním bezpečnostním úřadem, což je orgán výkonné moci zřízený zákonem č. 148/1998 Sb., o ochraně utajovaných skutečností a o změně některých zákonů. Je ústředním správním úřadem pro oblast ochrany utajovaných informací a bezpečnostní způsobilosti. Naše společnost je držitelem osvědčení této autority dle zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, na stupeň utajení tajné.

Já osobně vlastním osvědčení fyzické osoby na stejný stupeň utajení, tzn. tajné, a po našich zaměstnancích vyžadujeme prověrky na stupeň důvěrné. Stejně tak certifikujeme naše stroje. To vše je vzhledem k případným sankcím, naší více jak dvacetileté historii a preciznímu výběru zaměstnanců zárukou bezpečných a odborných služeb. Naše certifikace doplňujeme systémem ISO, jsme držiteli certifikátů ISO 9001, 14001, 27001 a 50001.

 

Vaše společnost nejen likviduje, ale i digitalizuje. Co tato činnost obnáší, co můžete klientům nabídnout z této oblasti a jak rozměrné dokumenty dokážete převést do digitální podoby?

Služby digitalizace znamenají zjednodušeně převod tištěného dokumentu do elektronické, digitální podoby. Data z dokumentů umíme vytěžovat, tvořit z nich věrohodné kopie, opatřit je archivním razítkem a podobně. Dokumenty převádíme až do rozměru A0. Následnou správu dokumentů umožňujeme v naší nové specializované aplikaci f.i.t., kterou vyvinula přímo naše společnost.

 

Likvidujete nejen papír, ale i další materiál, co se s ním děje dál? Putuje na skládku, nebo k recyklaci?

Pokud bychom likvidovali pouze papírový materiál, budeme mít prakticky stoprocentní recyklovatelnost. Podstatnou část naší produkce však tvoří i plasty, železo a další materiál. Vzhledem k naší certifikaci ISO 14001 se snažíme, aby všechny naše činnosti byly realizovány s maximálním ohledem na životní prostředí. Za rok 2018 jsme měli zpětně recyklováno 99,34 procenta materiálu. Našim klientům vystavujeme každoročně potvrzení eko informace, které jim dokládá, jaký objem energií, vody a dřeva ušetřili při recyklaci papíru přes naši společnost.

 

                

 

Soňa Singerová

Zadejte e-mailovou adresu

a nic ze Světa průmyslu vám už neunikne!

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů, a to v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani.

TOP Rozhovory

TVOŘÍME POHODLNOU BEZPEČNOST

TVOŘÍME POHODLNOU BEZPEČNOST

Vydáno 17.6.2019

Začalo to jednoduchými žertíky nudících se studentů. V současné době patří kyberzločin k těm nejnebezpečnějším, co může být. „Podle analýz FBI jde o organizovanou činnost, která svou rozsáhlostí bývá přirovnávána k pašování drog nebo k obchodování s bílým masem,“ říká v rozhovoru pro Svět průmyslu budoucí generální ředitel společnosti Avast Software s.r.o. Ondřej Vlček.

SLEDUJEME NOVÉ TRENDY A UČÍME S NIMI PRACOVAT OBCE I FIRMY

SLEDUJEME NOVÉ TRENDY A UČÍME S NIMI PRACOVAT OBCE I FIRMY

Vydáno 7.6.2019

„Doba jde rychle kupředu a nutí nás stále hledat technologie, které budou přínosem pro naše klienty. Hledáme nadšence, kteří se dívají do budoucna, vysvětlujeme jim, v čem jim můžeme pomoct, učíme majitele firem i třeba starosty obcí novinky používat a zařazovat do konceptu smart city,“ říká Petr Dvořák, generální ředitel společnosti Vodafone Czech Republic.

KARTA UŽ NENÍ JEN O PLACENÍ, VÍ TOHO O NÁS MNOHEM VÍC

KARTA UŽ NENÍ JEN O PLACENÍ, VÍ TOHO O NÁS MNOHEM VÍC

Vydáno 4.6.2019

Bezhotovostní platba je dnes již zcela rutinní záležitostí, stačí přiložit a je hotovo. Karta však už zdaleka není jen platebním prostředkem, slouží k identifikaci, může suplovat průkaz, klíč, stravenku, jízdenku či vstupenku na kulturní akci. „Těch projektů je skutečně celá škála a jdou napříč odvětvími od školství přes dopravu až po oblast identifikace,“ říká Miroslav Lukeš, generální ředitel společnosti Mastercard Europe.

SMART CITY, TO JE POHODLNÝ ŽIVOT V ČISTÉM MĚSTĚ

SMART CITY, TO JE POHODLNÝ ŽIVOT V ČISTÉM MĚSTĚ

Vydáno 13.5.2019

„Smart city totiž není o tom, že si starosta řekne, že teď budeme chytré město. V první fázi je důležité najít strategického partnera a na rozvoji obce směrem ke smart city pracovat dlouhodobě a strategicky. Toto je velmi důležité a často zásadně podceňované,“ říká v rozhovoru pro Svět průmyslu Jan Zápotočný, člen představenstva společnosti E.ON Energie.

Zobrazit Více

Zadejte e-mailovou adresu

a nic ze Světa průmyslu vám už neunikne!

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů, a to v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani.

Další zprávy

ŠKODA AUTO DLÁŽDÍ CESTU K TOVÁRNĚ 4.0

ŠKODA AUTO DLÁŽDÍ CESTU K TOVÁRNĚ 4.0

Vydáno 28.6.2019

Montážní linka je digitálně řízena, v některých částech podniku pracuje více robotů než lidí, materiál rozvážejí autonomní vozíky, k dosažení vyšší kvality napomáhá akustická a pachová laboratoř či unikátní vodní komora, díly na montážní linky putují z robotizovaného skladu, zaměstnanci se vzdělávají v moderním tréninkovém centru.

JSME LÍDREM NA TRHU BEZPEČNÝCH SKARTACÍ

JSME LÍDREM NA TRHU BEZPEČNÝCH SKARTACÍ

Vydáno 25.6.2019

„Jedním z hlavních cílů firmy Reisswolf je nabídnout zákazníkům bezpečnou likvidaci všech nosičů dat, jejich uložení, správu a případně digitalizaci v jednotném bezpečnostním standardu po celém světě. O kvalitě poskytovaných služeb svědčí i získané certifikáty od Národního bezpečnostního úřadu,“ říká Vlastimil Balín, ředitel společnosti REISSWOLF likvidace dokumentů a dat, s.r.o.

ROBOT JE JEN JEDEN Z NÁSTROJŮ AUTOMATIZACE

ROBOT JE JEN JEDEN Z NÁSTROJŮ AUTOMATIZACE

Vydáno 20.6.2019

„Jsme zcela soběstačná firma, dokážeme obsáhnout vše od prvotního konceptu přes konstrukční práce, výrobu dílů či svařenců, jejich nalakování až po finální montáž a zprovoznění u nás a instalaci u zákazníka včetně garančního záručního servisu. V podstatě na všechno máme vlastní oddělení, což představuje pro naše zákazníky vysoký standard,“ říká Martin Kouřil, ředitel společnosti Montana.

DÍKY DÁLKOVÝM ODEČTŮM MÁ ODBĚRATEL KONTROLU NAD SPOTŘEBOU VODY

DÍKY DÁLKOVÝM ODEČTŮM MÁ ODBĚRATEL KONTROLU NAD SPOTŘEBOU VODY

Vydáno 12.6.2019

Chytré technologie dnes pronikají do většiny průmyslových oborů, vodárenství není výjimkou. Své o tom vědí ve společnosti VODÁRNA PLZEŇ a.s., kde jdou inovacím dlouhodobě naproti. „Smart technologie přináší komfort jak provozovateli, tak i zákazníkům. Jsme díky nim schopní snáze předcházet haváriím či poruchám,“ říká generální ředitel firmy Ludvík Nesnídal.

SPOLEČNĚ STAVÍME DOMY SE ZELENOU ENERGIÍ

SPOLEČNĚ STAVÍME DOMY SE ZELENOU ENERGIÍ

Vydáno 27.5.2019 Komerční sdělení

Jsou důkazem, že spolupráce dvou firem může fungovat hladce. Jedni zařídí stavbu domu, druzí jej opatří fotovoltaikou. Výsledek? Zákazník dostane moderní bydlení na klíč, které je z velké části nezávislé na elektřině z uhelných a jaderných elektráren. Jednatel firmy S-Power Energies Jaroslav Šuvarský a obchodní ředitel společnosti Bidli Roman Weiser o tom mluvili v rozhovoru pro Svět průmyslu.

VODA JE SOCIÁLNÍ KOMODITA A TAK K NÍ MUSÍME I PŘISTUPOVAT

VODA JE SOCIÁLNÍ KOMODITA A TAK K NÍ MUSÍME I PŘISTUPOVAT

Vydáno 20.5.2019

Pražské vodovody a kanalizace využívají vlastní špičkový systém komplexního managementu vodárenské infrastruktury. „Systém je neustále dostupný, zaměstnanci jsou tak v reálném čase informováni o provozních událostech a data ze systému slouží k vyhodnocení a dalšímu zdokonalení poskytovaných služeb,“ popsal generální ředitel PVK Petr Mrkos unikátní systém SWiM, který patří k těm nejlepším v Evropě.

Zobrazit Více
Objednejte si předplatnéMám zájem