Na MSV představili novou generaci pojezdových drah HIWIN LT pro průmyslové roboty

Vydáno 14.10.2019 komerční sdělení

Veletrh je pro nás jedinečnou příležitostí, jak představit nové produkty HIWIN v inspirativním prostředí, říká Petr Jašek

 

Společnost HIWIN reaguje na prudký rozvoj technologií průmyslové automatizace a robotizace v období Průmyslu 4.0 a na zvýšenou poptávku po polohovacích zařízeních. Nová generace horizontálních pojezdových drah pro průmyslové roboty je vyvinuta, navržena a realizována přímo v sídle českého zastoupení firmy HIWIN v Brně. Dostatečné technické kapacity, lidské zdroje, vysoká odbornost i nově rozšířené výrobní a skladovací kapacity umožňují nabízet nejen standardizovaná, ale také individuální řešení podle požadavků zákazníka.

 

„HIWIN se účastní brněnského strojírenského veletrhu nepřetržitě od roku 2002. Je to pro nás jedinečná příležitost, jak představit nové produkty HIWIN široké odborné veřejnosti a setkat se se stávajícími a budoucími zákazníky v inspirativním prostředí,“ komentuje Petr Jašek, jednatel HIWIN s.r.o. a dodává: „Brněnský veletrh má i svoji významnou mezinárodní stránku, což podtrhují pracovní návštěvy našich zahraničních partnerů z Rumunska, Bulharska, Slovenska, Srbska, Chorvatska nebo Německa.“

 

Nová produktová řada s označením LT staví na produktech lineární techniky se značkou HIWIN, které se vyznačují vysokou přesností, dynamikou pohybu, spolehlivostí a odolností. Pojezdové dráhy HIWIN zajistí průmyslovým robotům vyšší dosah a rozšíření manipulačního prostoru. Pohon drah je řešen ozubeným hřebenem s pastorkem. HIWIN nabízí tato řešení nejen uživatelům robotů, ale i přímo jejich jednotlivým výrobcům, kteří chtějí nabízet ucelené aplikace. Nová standardizovaná řada horizontálních pojezdových drah pro průmyslové roboty zahrnuje modely LT-S, LT-M a LT-L. Liší se maximálním zatížením (od 300 kg až po 3 000 kg), velikostí a parametry rychlosti a zrychlení.

 

Předností pojezdových drah LT je jejich modularita. Jednotlivé dráhy se skládají z typizovaných nosníků a dráha může být sestavena dle požadovaného pracovního zdvihu až do maximální délky 100 metrů. Díky tomuto typu skladby pojezdové dráhy je dále možné v budoucnu dodanou dráhu přímo u zákazníka dostavět (nadstavit) a zvětšit její pracovní zdvih.

 

Nová generace pojezdových drah HIWIN bude umožňovat celou řadu zákaznický úprav, jako jsou zejména úpravy desky jezdce, přídavné krytování nebo použití atypického energetického řetězu. Pro maximalizaci využití možností použitých průmyslových robotů bude například možné pojezdy HIWIN řady LT rozšířit o dalšího jezdce nebo dodat pojezd s podstavou a zvýšit jeho pracovní výšku od podlahy.

 

Výstavní stánek společnosti HIWIN na MSV v Brně.

 

Zadejte e-mailovou adresu

a nic ze Světa průmyslu vám už neunikne!

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů, a to v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani.

Rozhovory

Vize digitálního závodu Continental

Vize digitálního závodu Continental

Vydáno 27.7.2021

Koncept digitálního závodu je pojem, který dnes řeší nespočet společností. Jakým způsobem se ,,mění“ společnost Continental Automotive Czech Republic? Jaké trendy udává závod v Brandýse nad Labem, jakožto nominovaný modelový závod pro digitalizaci? Zeptali jsme se Tomáše Vondráka, který jako první Čech usedl do vedení firmy a v současnosti zastává pozici Plant Manager (čtyř závodů […]

TECHNOLOGIE LIBS NA MARSU I V BRNĚ

TECHNOLOGIE LIBS NA MARSU I V BRNĚ

Vydáno 15.6.2021

Rozhovor s doc. Pavlem Pořízkou, Ph.D., vedoucím výzkumného týmu zabývajícího se laserovou spektroskopií, nejen o jejím využití, ale i o vlastním start-upu Lightigo. Úspěchy brněnských vědců s technologií LIBS tak zasahují do širokého spektra odvětví.   Interdisciplinární výzkum a vývoj kombinuje inženýrství, fyziku plazmatu, analytickou chemii, statistiku i například biologii. Jak je vůbec možné a náročné tohle […]

Apple a udržitelnost

Apple a udržitelnost

Vydáno 21.4.2021

Jak se dostat do Apple týmu v Kalifornii? Rozhovor s Honzou Dvorským nejen o jeho cestě vývojáře, ale také o ekologické udržitelnosti společnosti a problematice samotné. Společnost Apple zná jistě každý. Mohl byste nám stručně popsat, jak se tak mladý člověk jako vy dostal až do týmu v Kalifornii? Po vysoké škole na ČVUT v Praze jsem […]

Rozdíl mezi sci-fi a realitou bývá jen několik jednotek až desítek let

Rozdíl mezi sci-fi a realitou bývá jen několik jednotek až desítek let

Vydáno 17.2.2021

Superpočítače pomáhají s koronavirem, termojadernou fúzí, předpovědí počasí a klimatických změn, plánováním chirurgických zákroků nebo optimalizací výrobních procesů v průmyslu. „Srdcem a zároveň mozkem továrny budoucnosti bude superpočítač, který bude zpracovávat a analyzovat data ze všech kamer a senzorů a řídit chod celé továrny včetně vyhodnocování poruch a nutnosti údržby jednotlivých zařízení,“ říká profesor Tomáš […]

Zobrazit Více