Na MSV představili novou generaci pojezdových drah HIWIN LT pro průmyslové roboty

Vydáno 14.10.2019 komerční sdělení

Veletrh je pro nás jedinečnou příležitostí, jak představit nové produkty HIWIN v inspirativním prostředí, říká Petr Jašek

 

Společnost HIWIN reaguje na prudký rozvoj technologií průmyslové automatizace a robotizace v období Průmyslu 4.0 a na zvýšenou poptávku po polohovacích zařízeních. Nová generace horizontálních pojezdových drah pro průmyslové roboty je vyvinuta, navržena a realizována přímo v sídle českého zastoupení firmy HIWIN v Brně. Dostatečné technické kapacity, lidské zdroje, vysoká odbornost i nově rozšířené výrobní a skladovací kapacity umožňují nabízet nejen standardizovaná, ale také individuální řešení podle požadavků zákazníka.

 

„HIWIN se účastní brněnského strojírenského veletrhu nepřetržitě od roku 2002. Je to pro nás jedinečná příležitost, jak představit nové produkty HIWIN široké odborné veřejnosti a setkat se se stávajícími a budoucími zákazníky v inspirativním prostředí,“ komentuje Petr Jašek, jednatel HIWIN s.r.o. a dodává: „Brněnský veletrh má i svoji významnou mezinárodní stránku, což podtrhují pracovní návštěvy našich zahraničních partnerů z Rumunska, Bulharska, Slovenska, Srbska, Chorvatska nebo Německa.“

 

Nová produktová řada s označením LT staví na produktech lineární techniky se značkou HIWIN, které se vyznačují vysokou přesností, dynamikou pohybu, spolehlivostí a odolností. Pojezdové dráhy HIWIN zajistí průmyslovým robotům vyšší dosah a rozšíření manipulačního prostoru. Pohon drah je řešen ozubeným hřebenem s pastorkem. HIWIN nabízí tato řešení nejen uživatelům robotů, ale i přímo jejich jednotlivým výrobcům, kteří chtějí nabízet ucelené aplikace. Nová standardizovaná řada horizontálních pojezdových drah pro průmyslové roboty zahrnuje modely LT-S, LT-M a LT-L. Liší se maximálním zatížením (od 300 kg až po 3 000 kg), velikostí a parametry rychlosti a zrychlení.

 

Předností pojezdových drah LT je jejich modularita. Jednotlivé dráhy se skládají z typizovaných nosníků a dráha může být sestavena dle požadovaného pracovního zdvihu až do maximální délky 100 metrů. Díky tomuto typu skladby pojezdové dráhy je dále možné v budoucnu dodanou dráhu přímo u zákazníka dostavět (nadstavit) a zvětšit její pracovní zdvih.

 

Nová generace pojezdových drah HIWIN bude umožňovat celou řadu zákaznický úprav, jako jsou zejména úpravy desky jezdce, přídavné krytování nebo použití atypického energetického řetězu. Pro maximalizaci využití možností použitých průmyslových robotů bude například možné pojezdy HIWIN řady LT rozšířit o dalšího jezdce nebo dodat pojezd s podstavou a zvýšit jeho pracovní výšku od podlahy.

 

Výstavní stánek společnosti HIWIN na MSV v Brně.

 

Zadejte e-mailovou adresu

a nic ze Světa průmyslu vám už neunikne!

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů, a to v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani.

Rozhovory

Ochranné pomůcky chceme zařadit do výrobního programu

Ochranné pomůcky chceme zařadit do výrobního programu

Vydáno 11.5.2020

Rozhovor s Petrem Galatíkem, jednatelem společnosti G3 s.r.o.   Za normálních okolností vyrábí lepidla, suché zipy nebo protiskluzné pásky. I společnost G3 však rychle zareagovala na situaci kolem koronaviru a částečně upravila výrobu – rozjela produkci ochranných štítů. „Ochranné pomůcky dodáváme všem potřebným, kteří nás osloví,“ říká Petr Galatík.   Vaše společnost je dodavatelem lepidel, […]

Kdo jednou vyzkouší carsharing, nechce po městě cestovat jinak

Kdo jednou vyzkouší carsharing, nechce po městě cestovat jinak

Vydáno 7.5.2020

Rozhovor s Michalem Pecinou, provozně technickým ředitelem společnosti CAR4WAY:   „Stačí se online zaregistrovat, stáhnout naši aplikaci do mobilu, přihlásit se a vybrat auto. To si zarezervujete a za okamžik vám dorazí SMS s navigací. Dojdete k vozidlu, přiložíte čipovou kartu k čelnímu sklu, načež se automobil odemkne a je váš,“ popisuje Michal Pecina, jak fungují služby carsharingu. Sdílená mobilita je ve velkých […]

Tvoříme opravdovou náhradu běžného ventilátoru

Tvoříme opravdovou náhradu běžného ventilátoru

Vydáno 7.5.2020

Rozhovor s Tomášem Kaplerem, zakladatelem a koordinátorem projektu CoroVent:   Neseděli, nekoukali a začali pracovat. Tým kolem zakladatele projektu CoroVent Tomáše Kaplera od března vyvíjí a vyrábí plicní ventilátory, které mají pomoci zachraňovat životy v době koronavirové pandemie. Jejich velká přednost? Dají se sestrojit za mnohonásobně nižší cenu než ostatní přístroje tohoto typu na trhu. „Náš ventilátor je vytvářený pro […]

AUTOMATIZACE PIVOVARU POMÁHÁ ELIMINOVAT VÝKYVY KVALITY

AUTOMATIZACE PIVOVARU POMÁHÁ ELIMINOVAT VÝKYVY KVALITY

Vydáno 3.4.2020

Rozhovor s Tomášem Kinčlem, odborným pracovníkem v pivovarství na Vysoké škole chemicko-technologické v Praze   Stejně jako většině potravinářského průmyslu, ani pivovarnictví se nevyhnul trend automatizace. A není na tom nic špatného. „Hlavním přínosem automatizace pivovarů je standardnost. Zákazníci očekávají, že určitá značka bude chutnat vždy podobně,“ říká v rozhovoru pro Svět průmyslu Tomáš Kinčl.   […]

Zobrazit Více