Digitální transformace se stává díky koronaviru o mnoho důležitější. Strojírenské a automatizační společnosti to vidí jako příležitost a identifikují potenciál pro nové oblasti podnikání. Procesy jsou stále transparentnější a lze je digitálně optimalizovat – bez fyzické přítomnosti. V důsledku toho stále více společností investuje do své digitální infrastruktury a do kvalifikace svých zaměstnanců. Pro ně firma Kuka nabízí digitální platformu my.Kuka. „Digitální prodejní kanály jsou budoucnost,“ říká Michael Otto, obchodní ředitel divize Robotics společnosti KUKA. Zákaznické prodejní kanály jsou již velmi digitalizovány. Ale pokud jde o komplexní zařízení, jako jsou průmyslové roboty nebo velmi specifické požadavky obchodních partnerů, je poradenství a prodej stále velmi offline. „Mnoho našich obchodních partnerů v současné době stále pracuje ze svých domácích kanceláří. Motivace pracovat s digitálními nabídkami je v současné době neuvěřitelně vysoká jak na straně zákazníka, tak na straně zaměstnanců,” popisuje Michael Otto.
více článků v našem časopisu