Nový web společnosti Comdata pomůže firmám s komunikací v krizových situacích

Vydáno 29.7.2022

S řešením krizových situací pomůže firmám nový web společnosti Comdata nazvaný Krizová linka. Díky němu mohou mít firmy pro turbulentní časy s předstihem zajištěný profesionální outsourcing zákaznického servisu. Nemusejí se tak obávat, že jejich komunikační oddělení nezvládne v mimořádné chvíli nápor zákaznických dotazů, čímž by mohlo dojít k potenciálnímu poškození dobrého jména značky.

Stonásobný nárůst zákaznických dotazů, přehlcení všech komunikačních kanálů či enormní zájem novinářské obce. Taková bývá realita, s níž se firmy musejí vypořádat v krizových situacích, které čas od času potkají prakticky každou společnost. „V moderním propojeném světě jsou rizika distribuována napříč všemi odvětvími. Zároveň lze jen těžko dopředu predikovat, kdy přesně nabydou reálných obrysů. I proto jsme se rozhodli spustit specializovaný web Krizová linka, jenž našim stávajícím i budoucím zákazníkům pomůže spletité momenty úspěšně zvládnout a překonat,“ vysvětluje Jan Nedělník, CEO společnosti Comdata Czech a Hungary, jejíž mateřská společnost Comdata patří mezi největší světové dodavatele zákaznického servisu.

Krizová linka poskytne zákazníkům v turbulentních momentech podporu prostřednictvím outsourcingu širokého spektra zákaznických služeb od odbavování telefonních hovorů a e-mailů přes správu sociálních sítí až po služby back-office. „Prostřednictvím vlastních personálních kapacit dokáže firma jen těžko v krizových situacích spolehlivě odbavit veškeré zákaznické dotazy a požadavky. Naši proškolení specialisté za ni proto v daný okamžik tuto důležitou agendu převezmou a klientovi tím uvolní ruce pro řešení složitějších problémů,“ popisuje Jan Nedělník.

Zkušenosti s řešením řady zásadních krizí

Společnost Comdata má s řešením krizových situací v oblasti outsourcingu zákaznického servisu v posledních letech bohaté zkušenosti. Své služby poskytla nedávno například státu při zvládání náporu hovorů na covidové lince. Po krachu Bohemia Energy pak pomáhala dodavatelům poslední instance odbavit požadavky tisíců odběratelů, kteří se náhle ocitli bez dodavatele energií. Mezi její klienty patří rovněž přední světová potravinářská firma, jíž v minulosti Comdata pomáhala komunikovat situaci spojenou s distribucí závadného produktu. Před negativními dopady krize dále chrání přes padesát českých značek.

Podle Jana Nedělníka oslovuje společnost Comdata mnoho klientů až ve chvíli, kdy krizové situaci čelí. „Ačkoli jsme i v takovýchto chvílích schopni v řádu hodin proškolit náš personál a dát jej klientovi k dispozici, není zmíněný postup ideální. Důležité je krize předvídat a připravovat se na ně s předstihem. Pokud se firma rozhodne nás oslovit, například prostřednictvím nově spuštěného webu, získá jistotu, že při aplikaci krizového scénáře bude o její zákaznický servis profesionálně postaráno. Zároveň tímto krokem výrazně sníží riziko poškození dobrého jména značky, neboť kvalitní komunikace je klíčem k úspěšnému zvládnutí mimořádné situace,“ uzavírá Jan Nedělník.

Více informací lze nalézt na stránkách www.krizovalinka.cz.

 

Společnost Comdata je jedním z největších poskytovatelů zákaznického servisu na českém trhu i ve světě. Díky 30leté zkušenosti a působení ve více než 20 zemích dokáže pokrýt potřeby zákazníků v jakémkoliv jazyce. Jako lídr na trhu je dobře zavedená ve všech hlavních odvětvích u nás: maloobchod, telco, utility, logistika, bankovnictví a pojišťovnictví. Mnoho klientů tak tvoří nadnárodní společnosti, kterým Comdata pomáhá úspěšně expandovat do České republiky a sousedních zemí, jako je Maďarsko a Slovensko. Činnosti pro ně zahrnují inbound care-to-sales, telesales, back-office, technickou podporu a další. Více informací lze nalézt na webových stránkách www.comdataczech.cz.



Zadejte e-mailovou adresu

a nic ze Světa průmyslu vám už neunikne!

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů, a to v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani.

Rozhovory

P-D Refractories CZ a.s. – lídr na poli žárovzdorných materiálů

P-D Refractories CZ a.s. – lídr na poli žárovzdorných materiálů

Vydáno 24.6.2022

P-D Refractories CZ a.s. je jedním z největších výrobců a dodavatelů žárovzdorných výrobků a surovin v Evropě. Na primární položky produkce, novinky a úskalí spojená s energetickou krizí a konfliktem na Ukrajině jsme se zeptali Ing. Jiřího Kyncla, generálního ředitele společnosti.     Vaší vizí jsou stále lepší výrobky a služby pro Vaše zákazníky. Můžete nám […]

Profesionálně od podlahy až po střechu

Profesionálně od podlahy až po střechu

Vydáno 24.6.2022

Polyuretanová, tedy PUR pěna je jedním z nejlehčích a nejlepších izolantů. Způsob, jakým se pěna aplikuje, řeší spoustu kritických detailů, se kterými se řemeslníci potýkají u jiných izolantů, které musí opracovat, tvarovat, spojovat či lepit. Jaké typy střech se PUR pěnou izolují? K čemu se PUR pěna používá ve filmovém a zábavním průmyslu? Jak přispívá […]

Tradiční dodavatel v netradiční době

Tradiční dodavatel v netradiční době

Vydáno 24.6.2022

Společnost Doosan Škoda Power s.r.o., výrobce parních turbín a souvisejících energetických zařízení, má za sebou dlouhou a úspěšnou historii 118 let a více než 650 dodaných strojů o souhrnném výkonu 130 GW po celém světě. Štepán Šmida, který ve společnosti působí na pozici Business Development Manager, na Dnech teplárenství a energetiky mluvil o možnostech, které […]

ESG projekty pro zdravější životní prostředí

ESG projekty pro zdravější životní prostředí

Vydáno 23.6.2022

Naše produkty vyrábíme ze surovin, které si bereme z přírody. Přetváříme je do přírodního stavebního materiálu, ze kterého umožňujeme našim zákazníkům stavět zdravé a udržitelné bydlení. Naše společnost je vedena snahou vracet přírodě, když si z ní něco bereme, a proto jsme v letošním roce zintenzivnili práci na projektech, které jsou spojené s ochranou a […]

Zobrazit Více