0Kč

Žádné produkty v košíku.

0Kč

Žádné produkty v košíku.

Alsendo konsoliduje dvacítku evropských přepravních firem pod jeden brand. Na globální úroveň může posunout i brněnské Zaslat

Mezinárodní technologická platforma pro přepravu a doručení zásilek uzavřela poslední klíčovou fázi své transformace. Skupina, která před dvěma lety vstoupila také do brněnského start-upu Zaslat, má nyní na svém kontě více než dvacítku dalších akvizic úspěšných značek v oboru a přichází se sjednocením jejich nabídky pod zastřešující značku Alsendo. Dle vedení skupiny tato změna reflektuje potřeby trhu v širším regionu i globálně. 

Na služby přepravy a doručení pod značkou Zaslat spoléhají individuální zákazníci, a především malé firmy, pro které každý měsíc odbavuje asi 50 tisíc zásilek. A spoléhat na ně budou moci i dál. Vedení společnosti Alsendo, středoevropského leadera ve spedičních službách, ale míří za hranice Česka, a právě značka zastřešující všechny subjekty jejího portfolia má tyto potřeby odrážet. 

„Silnou stránkou skupiny Alsendo dosud byly a jsou národní značky, každá se skvělým postavením na vlastním trhu. Apaczka, Sendit, Ecolet nebo právě české Zaslat podporují podnikatele i individuální zákazníky v každé fázi zákaznické cesty už řadu let. Alsendo za sebou má více než 20 akvizic s mnoha synergiemi a velmi dobrou technologickou základnou. Naším cílem proto nyní je společně budovat ještě silnější pozici na mezinárodní scéně, zejména v regionu střední a východní Evropy,“ komentuje Magdalena Magnuszewska, generální ředitelka společnosti Alsendo. Zákazníci proto o své oblíbené poskytovatele přepravních služeb nepřijdou, jejich nabídku ale v budoucnu najdou také pod jednotnou značkou Alsendo.

Zaslat zůstává, přesto čeká pevnější spojení se zahraničím

Do brněnského start-upu Zaslat skupina vstoupila v září roku 2022 a v posledních čtyřech letech uskutečnila více než 20 dalších podobných nákupů. Transformace všech služeb pod značku Alsendo má nyní jednotlivým poskytovatelům i celé skupině pomoci k mezinárodnímu dosahu, vyšší viditelnosti, sjednocení s dalšími hráči v oboru a efektivitě. Zákazníky čeká více personalizovaných nabídek, jednodušší a efektivnější přístup, a především plynulejší provoz služeb a v dlouhodobém horizontu i nižší náklady. Těšit se na ně mohou zákazníci v zahraničí i v Česku.

„Vzniká jednotná zastřešující značka Alsendo, pod kterou najdete řešení pro skutečně individuální potřeby našich zákazníků. Díky nové struktuře jsme schopni ještě efektivněji přizpůsobovat produkty a služby jejich jedinečným potřebám a flexibilně reagovat na trendy, což je v dynamicky se měnícím prostředí našeho oboru klíčové,“ dodává Dawid Olszta, ředitel mezinárodního marketingu společnosti Alsendo. 

Změna, se kterou nyní Alsendo svoji transformaci uzavírá, má posílit spolupráci mezi jednotlivými firmami, a tak i jejich efektivitu. „Těší nás, že díky propojení s ostatními firmami v rámci skupiny můžeme českým firmám nabídnout vedle našich stávajících služeb, také řadu dalších, které přímo sami nenabízíme. Tento krok nám umožňuje posilovat naši pozici jako mezinárodního partnera, což se pozitivně odráží na kvalitě a rozsahu služeb, které poskytujeme našim zákazníkům. Rebranding Zaslat do barev skupiny podtrhuje naše cíle,“ komentuje změny provozní ředitel Zaslat Jiří Slováček. Firma každý měsíc zajistí přepravu a doručení více než 50 tisíc zásilek a spoléhají na ni individuální zákazníci, a především firmy všech velikostí. Vysoké popularitě se těší především v segmentu malých firem, které využívají snadnou správu zásilek v systému Zaslat a možnost jeho propojení s vlastním e-shopem. 

Síla značky Alsendo

Skupina Alsendo spolupracuje s celkem 17 kurýrními službami, přičemž poslední 3 partneři v nabídce přibyli teprve v loňském roce. Potvrzují tak výraznou dynamiku spedičního trhu, ve kterém hrají stále větší roli například balíkomaty. Portfolio skupiny dále zahrnuje i mezinárodní paletové služby nebo produkty v modelu SaaS, tedy software jako služba. Ty v případě Alsendo zahrnují inovativní služby určené pro odvětví e-commerce – například službu poskytující e-mail o stavu zásilky, stránky umožňující sledování zásilky s cílem zvýšit další prodej v e-shopu nebo službu automatizující proces vracení zboží. 

Nová struktura společnosti vychází primárně z potřeb firemních zákazníků. Moduly Alsendo Business, Alsendo Business PROAlsendo Innoship poskytnou platformu určenou pro firemní správu objednávek a jejich odesílání a doručování včetně last-mile delivery, výběru dopravce, tisku štítků a sledování. Alsendo Enterprise zase nabídne řešení individuálních potřeb největších zákazníků, kteří hledají technologicky založená a na míru šitá řešení. Běžní individuální zákazníci nyní budou moci napříč trhy využít služeb značky Alsendo Go.

Celkově firmy Alsendo ročně odbaví v průměru 60 milionů zásilek a jejich současná základna aktuálně čítá více než 300 000 aktivních firemních zákazníků. V Evropě má aktuálně 6 zastoupení, vedle Polska také v České republice a Rumunsku, v dosahu služby je ale více než 150 zemí. Alsendo, které čerpá z neustálého technického vývoje a budování nových strategických partnerství, v současnosti nabízí přístup k více než 190 integracím s nejoblíbenějšími platformami elektronického obchodování, ERP, WMS, kurýrními společnostmi a poskytovateli obchodních služeb.

Přihlašte se k odběru a už Vám nic neunikne!

  • Každý týden přinášíme nejzásadnější zprávy z průmyslu, které by neměli uniknout váší pozornosti.

Nepřehlédněte

Více článků