0Kč

No products in the cart.

0Kč

No products in the cart.

Emirates Airlines spustily automatické odbavování pasažérů, robotka Sara zvládá celý proces sama

Společnost Emirates Airlines nedávno spustila automatické odbavení, jehož cílem je zlepšit zkušenosti zákazníků s cestováním letadlem. Emirate Airlines jsou první společností na světě, které provozuje robotické odbavení. Asistentka jménem Sara dokáže porovnávat obličeje s pasy, kontrolovat cestující na let a provést je až k výdeji zavazadel. Ano, tušíte správně, Sara je robot.

Příchod Sary změnil odbavení a zlepšil celý zážitek z cestování. Robot nabízí cestujícím 2,5metrovou dotykovou LCD obrazovku, která jim usnadňuje získání příslušných údajů. Kromě toho poskytuje individualizované služby, jako je profesionální poradenství na známých místech a přístup k cestovním poradcům, kteří mohou pomoci s rezervací, výběrem sedadla a správou zavazadel.

Revoluce v odbavování cestujících


Emirate Airlines se věnuje zlepšování zákaznické zkušenosti dlouhodobě a investuje nemalé prostředky do automatizace a robotizace. Integrací nejmodernějších technologií a automatizace vytvořila letecká společnost standard, který mohou ostatní následovat. Využitím umělé inteligence mohou letecké společnosti poskytnout cestujícím efektivnější a příjemnější zážitek z cestování.

Nasazení Sary podle prohlášení samotných aerolinek znamená významný vývoj v oblasti leteckých technologií. Automatizace a nejmodernější technologie byly integrovány tak, aby urychlily odbavení, zkrátily čekací dobu a zlepšily celkový zážitek zákazníků. Budoucnost letecké dopravy se nachází právě v oblasti automatizace. I další velké světové aerolinie koketují s využitím automatického odbavení a dá se předpokládat, že právě Emirate Airlines nastavily trend pro budoucnost, který budou následovat také ostatní splečnosti.

Přihlašte se k odběru a už Vám nic neunikne!

  • Každý týden přinášíme nejzásadnější zprávy z průmyslu, které by neměli uniknout váší pozornosti.

Nepřehlédněte

Více článků