Jogurty Kostíci mají nově plně recyklovatelný kelímek

Nejčtenější

Společnost Danone v souladu se svojí vizí „Jedna planeta. Jedno zdraví“ inovuje obal svojí značky jogurtů Kostíci. Nově bude kelímek z potištěného polypropylenu (PP) a tím pádem bude 100% recyklovatelný. Díky této změně společnost Danone sníží odpad, který vzniká v souvislosti se spotřebou jejích produktů, v průměru o 11 tun ročně. 

„Jako přední výrobce potravin si uvědomujeme, že dnešní obalový systém je neudržitelný a způsobuje ekologickou zátěž spojenou se zpracováním odpadu, který vznikne po spotřebování výrobku. Protože chceme nabízet výživné a kvalitní potraviny a nápoje v obalech, které jsou oběhové, opakovaně využitelné a nekončí v přírodě, zaměřili jsme se na změnu obalu jogurtu Kostíci, který patří mezi ty nejoblíbenější,“ vysvětluje Adéla Pánková, senior brand manažerka značky Kostíci.

Danone zároveň pro svoje spotřebitele vypracovalo edukativní plakát se šesti kroky, ve kterých je nabádá ke spolupráci a vyzývá je, aby po snědení jogurtu kelímek správně vytřídili a dali mu tak šanci na recyklaci.

Jogurt Kostíci patří mezi nejoblíbenější značky jogurtů u dětí v České republice. Kostíci jsou zdrojem vápníku, který přispívá k udržení dobrého stavu kostí, a neobsahují žádné konzervanty. Protože Danone podporuje správný výběr potravin a udržitelnost nejen ve smyslu životního prostředí, ale také podpory zdraví člověka, rozhodlo se nově na obalu uvést i nutriční označení NutriScore, kterým spotřebitelům zjednoduší orientaci ve správné výživě. Jogurty Kostíci určené pro český a slovenský trh se vyrábí v Benešově. 

Společnost Danone je největším světovým výrobcem čerstvých mléčných výrobků, produktů na rostlinné bázi a světovou dvojkou v kategorii dětské výživy a balených vod. Nabízí celosvětové značky, např. Activia, Actimel, Danette, Kostíci a Fantasia, produkty na rostlinném základě ALPRO, Provamel a produkty dětské a klinické výživy Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a další.

Danone v současnosti vlastní nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě. Hlavním cílem Danone je přinášet zdraví prostřednictvím jídla co největšímu počtu lidí, téměř 90 % prodejů Danone je v současnosti realizovaných v kategoriích zdravých výrobků. Právě na kvalitu svých výrobků a také na zdraví, které je úzce spojené s životním prostředím a trvalou udržitelností zdrojů na celé, čím dál tím více propojené, planetě, klade společnost Danone dlouhodobě mimořádný důraz. 

Zdroj: Danone

Přihlašte se k odběru a už Vám nic neunikne!

  • Každý týden přinášíme nejzásadnější zprávy z průmyslu, které by neměli uniknout váší pozornosti.

Nepřehlédněte

Více článků