0Kč

No products in the cart.

0Kč

No products in the cart.

Diagnostická měření na koridorech bude provádět jedna souprava

Správa železnic přešla na efektivnější způsob provádění měření koridorových úseků při rychlostech nad 120 km/h. Příslušné diagnostické jízdy se budou konat současně, s využitím všech potřebných vozidel v jedné soupravě. To přinese výraznou úsporu provozních nákladů i nezbytných omezení provozu. První integrované měření se uskutečnila v úterý 18.3. mezi Prahou a Českými Budějovicemi, do konce března budou následovat další po celé republice.

Měření na koridorech při rychlostech nad 120 km/h se provádějí minimálně jednou ročně, dosud probíhala jednotlivě. Jde o zjišťování odezvy trakčního vedení při maximální traťové rychlosti, měření geometrických parametrů kolejí a ověřování kvality a úrovně signálu GSM-R, který se používá pro přenos informací v rámci zabezpečovacího systému ETCS.

Soupravu vedenou lokomotivou Vectron Správy železnic budou dále tvořit měřicí vozy pro diagnostiku železničního svršku (MVŽSv2), pevných trakčních zařízení (MV PTZ), rádiových systémů (MV RS) a železničního spodku (MV GPR). Všechna vozidla mohou jet 160 km/h, některá až 200 km/h.

Díky integrované měřicí jízdě se předpokládá úspora ve výši 1,5 až 2 miliony korun. K přesnému vyčíslení dojde po ukončení všech měření.

Přihlašte se k odběru a už Vám nic neunikne!

  • Každý týden přinášíme nejzásadnější zprávy z průmyslu, které by neměli uniknout váší pozornosti.

Nepřehlédněte

Více článků