Společnost Brunel je jedním z předních poskytovatelů inženýrských služeb nejen v Evropě, ale i ve světě. V německy mluvícím regionu, kam patří i Česká republika, již otevřela přes 40 poboček, které disponují více než 2 000 specialisty a poskytují prvotřídní projektová řešení pro řadu firem. „Našimi klienty jsou firmy napříč všemi průmyslovými odvětvími, od těch středně velkých až po globální hráče,“ říká generální ředitel společnost
Jaké služby Brunel svým zákazníkům nabízí?
Společnost Brunel má více než 45 letou historii v poskytování služeb pomocí svých vysoce specializovaných inženýrů z různých oborů – nejčastěji se však zaměřujeme na výrobní společnosti v oblastech jako projektový management, kvalita, průmyslová automatizace, elektro a mechanická konstrukce, vývoj softwaru a hardwaru či logistika. Jsme schopni flexibilně nabídnout odbornost našich specialistů v době a v místě, které potřebuje náš zákazník.
V čem vidíte vaši konkurenční výhodu?
Naše největší konkurenční výhoda je náš koncept a globální zastoupení. Pohybujeme se na trhu, který má velký nedostatek vysoce kvalifikované pracovní síly a zároveň český průmysl prochází rozsáhlou transformací, která právě tyto specialisty potřebuje. Pokud firma při zavádění nových technologií, produktů či procesů nemá potřebné znalosti či specializaci, může se taková změna velmi prodražit, případně i ohrozit existenci takového subjektu. Náš slogan zní „propojování specialistů s průkopnickými projekty“, což také do určité míry vysvětluje náš koncept. Na jedné straně jsme atraktivní pro specialisty z různých oborů, dáváme jim flexibilitu a možnost se soustředit pouze na technický problém, situaci či úkol a zároveň máme v portfoliu projekty obsahující nové technologie a přístupy, které jsou inovativní a zajímavé svým obsahem.
V jakých oblastech nachází služby a řešení Brunelu uplatnění?
Nejčastěji zákazníci využívají naše služby ve dvou okamžicích. Ten první je v tzv., „období změny“ – což je například rozšiřování, změna, přenastavení či přesun výroby a výrobních procesů. Může jít také o vývoj nového produktu nebo změnu v technických specifikacích produktu stávajícího, zavádění nových technologií, implementace nového systému, apod. Toto vše jsou okamžiky, kdy zákazník potřebuje dočasnou podporu specializovaných odborníků či přesunutí celých projektů do dodavatelské struktury. Druhým okamžikem je tzv. „krizová situace“, která vzniká buď špatným plánováním, nebo v důsledku nečekaných událostí, kdy zákazník nemá dostatečné kapacity projekt realizovat svými zdroji.
Jaké máte vize a strategické cíle do budoucna, kam chcete společnost posouvat?
Vizí naší společnosti je býti odbornou veřejností vnímáni jako firma nabízející nejzajímavější projekty pro naše konzultanty a zároveň být pro naše klienty profesionálním partnerem, který je schopen pomoci a dodá služby včas a v nadstandardní kvalitě